“De Stakeholder Intelligence Monitor zou ik niet willen missen”: dit is wat onze klanten van ons vinden

Wepublic streeft continu naar de hoogste klanttevredenheid. We vragen onze klanten dan ook geregeld hoe ze onze dienstverlening waarderen. En wat we nog meer kunnen doen om hun verwachtingen te overtreffen. Jaarlijks vragen wij de gebruikers van de Stakeholder Intelligence Monitor (SIM) naar hun ervaringen. Met de SIM ontvangen onze klanten belangrijke politieke en maatschappelijke updates. Zo weten zij wat er speelt in de buitenwereld en wat van strategisch belang is. Zij krijgen een korte samenvatting en duiding op maat. De SIM ontzorgt en helpt om beter geïnformeerd te zijn, zodat betere keuzes gemaakt kunnen worden.

De Stakeholder Intelligence Monitor scoort hoog op kwaliteit en snelheid

Onze klanten geven aan de berichtgeving als een belangrijke toegevoegde waarde te zien voor hun werk. Ze zijn tevreden met de kwaliteit en de gepersonaliseerde duiding die wij toevoegen aan berichten. 76% van de gebruikers van de SIM geven aan onze updates en analyses actief bij hun werk te gebruiken. Daarmee krijgen zij grip op hun issues en kunnen ze betere keuzes maken.

Klanten ontvangen onze berichten snel. Zeer snel. En dat vinden onze klanten ook belangrijk: als een bericht een paar uur te laat aankomt, heeft dat impact op de snelheid van de eigen organisatie. Snelheid is daarom de kern van onze dienstverlening.

Bent u eigenlijk op zoek naar een manier om even diepgravend stil te staan bij één onderwerp, in plaats van razendsnelle politieke updates? Kijk dan eens naar de Issue Tracker. Daarmee krijgt u volledig inzicht in de ontwikkelingen rondom één specifiek issue.

Excellente klantenservice: zo wordt u ontzorgd

Precies 90% van alle gebruikers geeft aan blij te zijn met onze klantenservice. Het contact met onze medewerkers wordt door hen als prettig ervaren. Klanten worden door onze medewerkers vrijwel direct, maar altijd binnen 24 uur, geholpen.

Niet alleen voor politiek inhoudelijke zaken kunnen klanten contact opnemen. Ook bij vragen zoals ‘Waar kan ik een Kamerstuk vinden?’ of ‘Hoe kan ik mijn e-mailvoorkeuren wijzigen?’ worden onze klanten voortvarend en goed geholpen.

Vraag een gratis, vrijblijvende proef aan

Heeft u ook interesse in de Stakeholder Intelligence Monitor? U krijgt bij ons altijd een gratis proef. Neem contact op met Gijs Petter via gijs.petter@wepublic.nl of 06 30 41 32 62. Of u kunt kijken op www.stakeholderintelligence.nl voor meer informatie.

Waardeer deze post:

(No Ratings Yet)