Terug naar diensten

Inzicht op het gebied van maatschappij, politiek en stakeholders

Bij Wepublic geloven we dat de beste beslissingen worden genomen op basis van feiten, grondige analyses en de ervaring van onze specialisten. Daarom combineren we onze uitgebreide kennis en jarenlange ervaring met geavanceerde datagedreven inzichten, diepgaande analyses en onderzoeken om onze klanten effectief te adviseren op het gebied van strategische communicatie en public affairs. Onze aanpak gaat verder dan oppervlakkige trends; we bieden diepgaand inzicht in maatschappelijke, politieke en stakeholderdynamieken.

Of het nu gaat om benchmarks waarmee u uw prestaties kunt vergelijken met de markt, gedetailleerd stakeholderonderzoek dat de invloed van uw belangrijkste belanghebbenden inzichtelijk maakt, of sentimentanalyses die de perceptie van uw organisatie of sector blootleggen, wij ondersteunen u met het juiste onderzoek om goed onderbouwde keuzes te maken. Zo bieden we een betrouwbaar kompas voor strategische beslissingen die leiden tot tastbare resultaten.

Met onze aanpak zorgen we ervoor dat u altijd één stap voor bent in een snel veranderend landschap.

Wilt u contact opnemen?

Neem contact met ons op en ontdek wat wij voor elkaar kunnen betekenen.

Contact opnemen

Wat wij voor u kunnen betekenen:
 

  • Uitvoeren van benchmarkonderzoek  Wepublic voert geregeld benchmarks uit. Inzicht in de keuzes van andere organisaties kan uitermate leerzaam zijn. Benchmarks voeren we meestal uit in opdracht, maar we ontwikkelen ook zelf benchmarks ter versterking van onze dienstverlening. Zo hebben we de Corporate Affairs Benchmark opgezet.
     
  • Stakeholderonderzoek Wepublic voert regelmatig krachtenveld- en stakeholderonderzoeken uit voor opdrachtgevers. De inzichten uit deze kwalitatieve onderzoeken bieden inzichten en aanknopingspunt voor gericht en impactvol stakeholdermanagement. Meerwaarde van zo'n onderzoek is dat het inzicht geeft in de stakeholders en de percepties die zij hebben over uw organisatie/sector. Het geeft inzicht in de potentie van stakeholderrelaties en eventuele lacunes.