Als (a.i.) Salesmanager bij Wepublic staat hij voor een integrale aanpak van sales en marketing, met als doel het opbouwen van relaties en het creëren van echt partnerschap. Samen met klanten inventariseert hij de behoeften om vervolgens op het gebied van positionering, communicatie en public affairs passende oplossingen te bieden. Dit doet hij met advisering, praktische uitvoering en slimme tools, waarbij hij data en intelligence combineert met advies. Bij voorkeur opereert hij op ‘Champions League’-niveau, en maakt daarbij dagelijks met Wepublic het verschil met een team van professionals. Op een informele maar kundige wijze, inlevend en ondernemend, met bezieling, plezier en energie.
Hij is van nature pragmatisch ingesteld, hands-on, resultaatgericht en behoudt graag het overzicht. Met zijn bedrijfskundige achtergrond weet hij het speelveld te overzien en strategie en uitvoering samen te brengen. Het grootste deel van zijn carrière was hij actief als directeur en mede-ondernemer in de financiële dienstverlening, met uiteenlopende oplossingen van advies en interim-invulling tot volledige outsourcing van ingrijpende processen. Tegenwoordig is hij betrokken bij diverse trajecten, variërend van businessplannen, talentontwikkeling, scale-ups, algemeen management tot uiteenlopende commerciële en positioneringsvraagstukken. Zijn grootste affiniteit ligt bij sales en marketing, altijd met een brede kijk op de organisatiedoelstellingen, bedrijfsresultaten en stakeholders.