Terug naar mensen

Mark van den Anker

Co-CEO

Mark pakt complexe vraagstukken op het gebied van public affairs en stakeholdermanagement aan met zijn kenmerkende en aanstekelijke enthousiasme. Hij maakt strategieën concreet en brengt ze samen met zijn klanten in de praktijk. Door belangenbehartiging en lobby tastbaar te maken, laat Mark zien hoe deze direct bijdragen aan de doelstellingen van een organisatie. Zijn aanpak is hands-on en resultaatgericht, met een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen.

Mark krijgt energie van intelligence-vraagstukken, data-gedreven public affairs en het ontwikkelen van IT-tools die waarde toevoegen aan het vakgebied. Samen met Co-CEO Maaike van Hooidonk heeft hij onze succesvolle Stakeholder Intelligence Monitor (SIM) ontwikkeld, en hij draagt de verantwoordelijkheid voor de verdere groei en ontwikkeling van dit krachtige instrument.

Mark ziet de toekomst van het vakgebied steeds meer leunen op data en IT-toepassingen, en hij staat klaar om deze transitie te begeleiden—met evenveel daadkracht en snelheid als hij in zijn passie voor de racesport stopt!

Abonneer op onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Benieuwd naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van communicatie en public affairs? Schrijf je dan in en lees elk kwartaal over ons vakgebied.