Jojanneke is gepassioneerd over communicatie en reputatie, met een bijzondere voorliefde voor crisis- en transactiecommunicatie. Ze is een energieke persoonlijkheid die organisaties vooruit helpt met haar strategische inzichten, kritische blik en hands-on aanpak. Opgeleid als bedrijfskundige, combineert Jojanneke strategisch denken met praktische ervaring, wat haar tot een krachtige adviseur maakt in corporate communicatie.
Ze helpt leiders hun doelen te bereiken door positionerings- en communicatiestrategieën te ontwikkelen die percepties beïnvloeden. Daarnaast verzorgt ze mediatraing en workshops als 'Thought Leadership' en 'How to become a Brand Ambassador?'.
Bij een crisis gaat haar hart (vakinhoudelijk dan natuurlijk) sneller kloppen. Besturen bewust maken van sentimenten en percepties, hen helpen de juiste keuzes te maken en een crisis zo te managen dat de reputatie versterkt wordt, dat is haar kracht.
Jojanneke heeft uitgebreide ervaring als Hoofd Communicatie en/of woordvoerder bij gerenommeerde organisaties zoals AFM, BCG, De Brauw, SNS REAAL en Fortis. Communicatie bij transacties zoals de nationalisatie, splitsing, verkoop en positionering van SNS REAAL zijn haar expertise.
Voor een crisis kun je haar altijd wakker bellen, en doe dat vooral. Ze staat direct voor jou en je organisatie klaar! 06 19 64 02 05.