Wepublic innoveert voor u: 3 nieuwe producten en stap naar Brussel

Leestijd: 2 minuten.

Wepublic lanceert 3 nieuwe producten. Deze 3 producten helpen public affairs- en corporate communicatie-afdelingen bij het vergroten van hun impact. Hiermee verstevigt Wepublic haar positie als bureau dat naast strategisch advies, ook praktische tools biedt om boardrooms, bestuurders en PA- en communicatieprofessionals te ontzorgen en inzicht te bieden.

Stakeholder Engagement Tool (SET)

U wilt stakeholdermanagement naar een hoger niveau brengen? SET kan daarbij een cruciale rol spelen. SET is de plek waar uw organisatie gezamenlijk contacten opslaat, verslag doet van overleggen en acties uitzet. Met deze app heeft u altijd een actueel en compleet overzicht van alle contacten van u en uw collega’s met stakeholders.

SET is een belangrijke en eenvoudig te gebruiken tool voor public affairs- en communicatieteams. De tool helpt u om effectiever invulling te geven aan de stakeholderstrategie en samenwerking verder te verbeteren.

Meer weten? Neem contact op met Mark van den Anker via [email protected] of +31 615057011. De app is nu te downloaden voor Android en iOS!

Politieke monitor in Brussel

We breiden onze monitordiensten uit naar Brussel! Hiermee komen we tegemoet aan een groeiende vraag van onze SIM-klanten naar informatie over de Europese issues en stakeholders. We gaan in mei van start met het leveren van deze extra dienstverlening. Wil je meer weten of onze Europese monitor twee weken op proef ontvangen?

Meer weten over onze monitor? Kijk op onze website. Interesse in monitoring op EU niveau? Neem contact op met Gijs Petter via [email protected] of +31 630413262.

Issue Tracker: verdieping & analyse

Inmiddels gebruiken al meerdere organisaties Issue Tracker. Issue Tracker biedt overzicht en inzicht in de voor u belangrijkste issues. <strong>Een must-have tool voor het slim managen van een issue.</strong> Deze tool is een combinatie van big data, door ons zelf ontwikkelde algoritmes en adviezen van onze adviseurs.

Meer weten? Bekijk onze website of neem contact op met Maaike Hellingman-van Hooidonk via [email protected] of +31 648786630. Wij komen met veel plezier een demonstratie geven over deze tool. Weten hoe u een rapportage er concreet uitziet? Laat het ons vooral weten.