Wepublic en Motivaction lanceren samen het ReputatiePanel

Motivaction en Wepublic starten begin november met het ReputatiePanel, waarin zij inzichten van professionals verzamelen. In het ReputatiePanel zitten experts uit het reputatie- en communicatievak die viermaal per jaar vragen op het gebied van reputatie voorgelegd krijgen. De inzichten worden vervolgens weer met deze experts gedeeld.

“Het bestaansrecht van een organisatie steunt voor een groot deel op het draagvlak dat deze heeft binnen ‘de samenleving’”, aldus Karel Slootman, managing partner bij Motivaction. “Die samenleving, dat zijn wij met zijn allen, alle stakeholders binnen de context van die organisatie. En die samenleving is turbulent onder invloed van diverse maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. In die turbulentie is het een uitdaging voor het bedrijfsleven en de overheid om het vertrouwen van ‘de samenleving’ op niveau te krijgen en te houden.”

“Ter lering en inspiratie vinden we het interessant om te horen welke ontwikkelingen professionals in het vakgebied zien.” stelt Maurice Jansen van Wepublic. “Daarom verzamelen we deze vanaf nu met de lancering van het ReputatiePanel. En die inzichten willen we ook graag weer delen. Dat is wat we met het ReputatiePanel voor ogen hebben.”

Over het ReputatiePanel

Ontwikkelingen, visies en meningen worden door Wepublic en Motivaction samen met de experts in het ReputatiePanel op tafel gelegd. Begin november vindt de eerste meting plaats. We berichten u graag over de resultaten van onze metingen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Maurice Jansen van Wepublic ([email protected]) of Karel Slootman van Motivaction ([email protected]).