Vacature: Marketingcoördinator (12-16 uur/wk)

Wil je de marketing van een ambitieus adviesbureau ten uitvoer brengen en verder ontwikkelen? Dan zijn we benieuwd naar je.

Wepublic is een adviesbureau voor communicatie en public affairs. Met 37 gedreven professionals werken we met veel energie en plezier aan de vraagstukken van onze klanten en aan de verdere ontwikkeling van onze intelligence tools. Daar gaat al onze tijd en aandacht naar uit, en dus leggen we de marketingactiviteiten voor ons eigen bureau graag in professionele handen. We zoeken een b2b-marketingprofessional die dit in een zpp-constructie voor ons oppakt, met een vermoedelijke tijdsbesteding van 12 tot 16 uur per week (flexibel over de week in te zetten).

We zien graag dat je de volgende activiteiten oppakt:

• websiteoptimalisatie en -beheer (nieuwe website is in ontwikkeling)
  • SEO en SEA
  • contentmanagement, waaronder het intern najagen en coördineren van content
  • beheren van onze social-kanalen (LinkedIn en X)
  • coördineren van onze podcasts
  • verzorgen van onze nieuwsbrief
  • organiseren van klantevents en webinars
  • versturen van persberichten

We denken aan iemand met het volgende profiel:

• b2b-marketingervaring
  • hbo-/academisch niveau
  • ervaring met social media en SEO/SEA
  • ervaring met Google Analytics
  • perfecte beheersing van de Nederlandse taal
  • hands-on en flexibel
  • enthousiast en ambitieus
  • zelfstandig en zorgvuldig

Ook als zzp’er word je bij ons onderdeel van een enthousiast en gedreven team. Je krijgt de ruimte om ons marketingbeleid verder vorm te geven. We bieden je een plezierige werkplek op ons kantoor in Amsterdam, die je naar wens kunt combineren met je werkplek thuis.

Solliciteren

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan voor 30 november a.s. door een korte motivatie en je cv te sturen naar Maaike de Groot: [email protected]. En neem vooral contact op als je vragen hebt: 020-2405530.