Junior adviseur Corporate Communicatie. Trefwoorden: ambitieus en veel energie

Wil je werken voor leuke klanten? Samen met je collega’s het onderste uit de kan halen voor deze klanten? De ambitie om een steengoede adviseur te worden? Lees vooral verder! Wij zoeken namelijk met spoed een junior adviseur Corporate Communicatie & Reputatie.

De klanten van Wepublic hebben behoefte aan oplossingen voor reputatie- of communicatievraagstukken. Onze klanten zijn vaak bestuurder of communicatiedirecteur. Zij zoeken sterke adviezen, maar vooral ook concrete oplossingen die helpen bij het realiseren van hun (business) doelen.

In de praktijk houd je je als junior adviseur bezig met thema’s als reputatiemanagement, verandercommunicatie, organisatie van de communicatie en issuemanagement. Je helpt bij het ontwikkelen van plannen en je hebt een belangrijke rol in de uitvoering ervan.

Ons werk draait om het versterken van reputatie, het realiseren van draagvlak en het vergroten van vertrouwen. Bij ons leer je hoe dat werkt. En zul je merken dat je in korte tijd heel veel leert.

Fijn als je analytisch sterk bent, maar heel belangrijk is het ook dat je graag je handen uit de mouwen steekt. Bij Wepublic houden we van aanpakken.

Hoe ziet je baan eruit?

Als junior adviseur werk je op vaste klanten en/of op projecten. Denk aan organisaties als Coca-Cola, BinckBank, De Belastingdienst, mboRijnland, HvA en APG. Onze klanten waarderen onze plezierige manier van samenwerken, maar ook onze toewijding. Wij vinden het leuk om onze klanten te helpen winnen.

Het ene moment werk je aan een scherp advies (word of powerpoint), het andere moment sta je met de voeten in de klei en werk je op locatie. Je geeft op een eigentijdse manier invulling aan onze advisering. Je daagt je collega’s uit om nieuwe wegen te bewandelen. Online vind je makkelijk je weg. Powerpoint is gesneden koek voor je.

Je werkt graag voor klanten, maar net zo graag draag je bij aan het organiseren van interne events. Denk aan: inspiratiedagen, jaarlijkse bureauweekend in het buitenland, kennislunches, borrels, etc.

Ben jij de adviseur Corporate Communicatie die we zoeken?

• Je hebt al wat relevante werkervaring op het gebied van corporate communicatie of reputatiemanagement
  • Je hebt bij voorkeur een WO-opleiding gevolgd, eventueel een relevante HBO-opleiding waarin je je duidelijk hebt onderscheiden van andere studenten
  • Je hebt een scherpe pen
  • Je beschikt over goede uitstekende powerpoint skills
  • Je bent ambitieus en hebt geen 9-tot-5 mentaliteit
  • Je brengt positieve energie; je haalt plezier uit je werk

Wat wij jou te bieden hebben

• Je wordt onderdeel van een ambitieus bureau en een maatschappelijk betrokken team
  • Een informele werksfeer in Amsterdam (plus flexibele werkplek in Den Haag)
  • De ruimte om ook aan je eigen profiel te werken (o.a. bloggen, events, etc)
  • Salarisrange: € 2.500 – € 3.500 (obv 40 uur en exclusief vakantiegeld en eventuele bonussen). Salaris is afhankelijk van ervaring en bewezen successen
  • Een uitstekende reiskostenvergoeding
  • Een pensioenregeling

Over de procedure

Als bovenstaand profiel je aanspreekt en je geïnteresseerd bent in de vacature, stuur dan z.s.m. een brief plus CV naar [email protected]. Op basis van deze brieven maken we een eerste selectie. Vervolgens spreek je met de partners van Wepublic en enkele collega’s. Een case kan onderdeel zijn van de selectieprocedure.

Meer weten? Neem contact op met Frank Körver, partner Wepublic

Als je meer informatie wilt over deze vacature, laat het dan vooral weten. Je kunt bellen (020 2405530) of emailen ([email protected]) met Frank Körver.