Vacature: Adviseur Communicatie (32-40 uur) bij Wepublic

Functieomschrijving

Wepublic is een adviesbureau voor communicatie en public affairs. Onze klanten zoeken sterke adviezen, maar vooral ook concrete oplossingen die helpen bij het realiseren van hun (business)doelen. Als Adviseur Communicatie ben je continu bezig met het helpen realiseren van die doelen, door te bouwen aan hun dialoog met de buitenwereld. Het werk van de Adviseur Communicatie draait om het versterken van de reputatie, het realiseren van draagvlak en het vergroten van vertrouwen. Hier zetten we bij Wepublic onze kennis en kunde, onze gedrevenheid en onze intelligence tools met veel plezier voor in. Hierdoor hebben onze klanten meer inzicht in de buitenwereld en kunnen we hen helpen met de verbinding met de publieke arena.

Als Adviseur Communicatie houd je je bezig met vele vormen van corporate communicatie: van corporate PR tot stakeholdermanagement. Je vertaalt vragen rondom reputatiethema’s naar scherpe plannen en draagt ook bij aan de uitvoering ervan.

Functie eisen

• Academisch werk-/denkniveau;
  • Minimaal drie jaar werkervaring in een communicatie(advies)functie;
  • Ervaring met woordvoering, public relations en/of journalistieke ervaring;
  • Je hebt een sterke klantgerichte instelling;
  • Je werkt zelfstandig en zorgvuldig en je hebt een hands on-mentaliteit;
  • Je hebt een perfecte beheersing van de Nederlandse taal.

Wie we zijn

Wepublic is een jong, groeiend en bloeiend bedrijf waar je veel ruimte krijgt om aan je eigen ontwikkeling te werken. Je komt terecht in een sterk team van adviseurs die met veel plezier met hun vak bezig zijn. En natuurlijk biedt Wepublic goede arbeidsvoorwaarden.

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan door een motivatiebrief en je cv te sturen naar Maaike de Groot: [email protected]. Neem ook vooral contact op als je vragen hebt: 020-2405530.