Student gezocht voor onderzoek ‘societal campaigning’

Begin 2015 willen we een onderzoek laten uitvoeren naar ‘societal campaigning’. Een zeer interessant en actueel onderwerp. Het onderzoek zal zich richten op vragen als: wat kan campaigning betekenen voor bedrijven en belangenorganisatie? Wanneer is het effectief? Heiligt het doel de middelen? Of niet? Welke methodes en best practices zijn er? Wat kunnen politieke partijen, belangenorganisaties en het bedrijfsleven van elkaar leren als het gaat om campaigning? De exacte vragen zullen we – net als de scope en opzet van het onderzoek – samen met jou vaststellen.

We zijn op zoek naar een student in de laatste fase van zijn of haar academische studie. Behalve een goed stel hersens en gevoel voor humor, vinden we ook aantoonbare affiniteit met strategie- of managementvraagstukken belangrijk. Wij bieden je niet alleen de kans om je te verdiepen in een interessant onderwerp, maar je krijgt ook een beeld van hoe het is om te werken bij een adviesbureau dat opereert in de top van de markt. Behalve een zeer interessant klantenportfolio heeft GKSV ook een groot netwerk in binnen- en buitenland en adviseurs die met plezier met hun vak bezig zijn.  Aan onderzoek hechten we veel waarde.

Als je geinteresseerd bent, neem dan contact op met Frank Körver of Mark van den Anker.