Stichting DaDa: Doneer en zorg voor een goede kinderzorg

Aanstaande 16 april 2023 loopt Wepublic mee tijdens de Marathon van Rotterdam. Hierbij is het doel om geld op te halen voor Stichting DaDa. Deze stichting zet zich in voor kinderen in ziekenhuizen en zorginstellingen die extra zorg en voorzieningen nodig hebben. Een ziekenhuisopname is niet niks. Zeker niet voor een kind. Ze verruilen immers hun thuis voor een ziekenhuiskamer. En vaak voor wel meer dan een paar dagen. Stichting DaDa doet er alles aan om kinderen zich ook in het ziekenhuis thuis te laten voelen.

Doneren

Wij willen met deze actie graag €1500 ophalen voor Stichting DaDa. Help jij mee? Doneren kan via onze actiepagina hier. De stoere collega’s die de uitdaging aangaan zijn Mark, Daan, Stephanie en Remco die samen de afstand van een marathon gaan lopen. Collega’s Annemijn en Hein doen er nog een schepje bovenop en lopen met z’n tweeën de hele marathon! Onze collega’s zijn inmiddels volop in training om naast een mooi bedrag op te halen ook nog een scherpe tijd neer te zetten.

Kunnen wij ook op uw steun rekenen?