Renske Miltenburg senior adviseur bij Wepublic

Renske Miltenburg is bij Wepublic gestart als senior adviseur. Hiervoor was Renske respectievelijk senior adviseur bij adviesbureau &Samhoud, Communications Director bij Philips International en (senior) adviseur bij adviesbureau Boer&Croon. Bij Wepublic richt zij zich op vraagstukken met betrekking tot verandering, leiderschap en corporate communicatie.

De expertise van Renske Miltenburg sluit naadloos aan op de ontwikkeling dat klanten, medewerkers, aandeelhouders en de samenleving een aansprekend en overtuigend verhaal verwachten van organisaties en leiders. Dat verhaal moeten ze waarmaken binnen een uitdagende context, waarbij verandering het nieuwe normaal is, zingeving een primaire arbeidsvoorwaarde is geworden en maatschappelijke betrokkenheid als licence to operate fungeert.

Frank Körver, partner bij Wepublic: “We zijn erg blij met de komst van Renske Miltenburg. Ze is een stevige en inspirerende versterking voor het team van Wepublic. Ze brengt, naast een sprankelende persoonlijkheid en relativeringsvermogen, topervaring mee vanuit de bedrijven én bureaus waar ze heeft gewerkt. Nadat we met Renske hebben samengewerkt bij Boer&Croon hebben we haar altijd nauwlettend gevolgd. Fijn dat ze ons team nu komt versterken.”

Renske Miltenburg over haar overstap naar Wepublic: “Ik kijk er enorm naar uit om vanuit Wepublic visionair leiderschap en executive communications verder vorm te geven. Zo helpen we organisaties, leiders en teams om de toekomst met een duidelijke, inspirerende en gedragen visie tegemoet te treden. Ik ken de oprichters van Wepublic goed vanuit onze gezamenlijke tijd bij Boer&Croon, heb de snelle groei van het bureau met veel bewondering mogen aanschouwen en verheug me op de hernieuwde samenwerking.”

Wepublic: bouwen aan vertrouwen in de publieke arena
Sinds de oprichting van het kantoor in 2013 heeft Wepublic een snelle groei doorgemaakt. Het bureau met vestigingen in Amsterdam en Den Haag telt nu bijna 30 medewerkers. Wepublic houdt zich bezig met consulting, interim management en intelligence op het gebied van reputatie, communicatie en public affairs. De adviseurs van het bureau bouwen aan vertrouwen in de publieke arena waar reputatie en perceptie steeds belangrijkere factoren zijn.

Voor meer informatie over Wepublic of over Renske Miltenburg
Frank Körver: 06 13523322