Ontwikkeling Wepublic-tools in de volgende versnelling met inhouse IT developer

Peter Mutale is sinds 1 oktober bij ons gestart als developer. Hiervoor was Peter developer bij EnergyWorx, VolkerWessels en Vacansoleil. Peter gaat bij Wepublic aan de slag om verder te bouwen aan onze digitale tools zoals de Stakeholder Intelligence Monitor en de Issue Tracker. Peter’s expertise in webdevelopment sluit daar goed bij aan.

Jonathan Seib, product owner bij Wepublic, is blij met de komst van Peter: “Peter heeft bewezen ervaring in het werken bij complexe organisaties. Die ervaring zal hij inzetten om onze applicaties verder uit te bouwen, en de beste waarde aan onze klanten te leveren. Door Peter in dienst te nemen, kunnen we nog sneller schakelen met onze klanten en blijven we wendbaar als organisatie.”

Peter Mutale over zijn overstap naar Wepublic: “Ik vind het geweldig om deel uit te maken van een zeer energiek multidisciplinair team dat zich volledig richt op het innovatief bereiken en voltooien van doelen. Mijn wens is om mijn potentieel te maximaliseren om nuttige applicaties te creëren en te groeien door mijn ervaring bij Wepublic. Ik kijk er naar uit om te experimenteren met en te discussiëren over de laatste technologieën!”

Wepublic: bouwen aan vertrouwen in de publieke arena

Sinds de oprichting van het kantoor in 2013 heeft Wepublic een snelle groei doorgemaakt. Het bureau met vestigingen in Amsterdam en Den Haag telt nu meer dan 35 medewerkers. Wepublic houdt zich bezig met consulting, interim management en intelligence op het gebied van reputatie, communicatie en public affairs. De adviseurs van het bureau bouwen aan vertrouwen in de publieke arena waar reputatie en perceptie steeds belangrijkere factoren zijn.

Meer weten?

Neem vooral contact op met Jonathan via jonathan.seib@wepublic.nl. Over onze intelligence oplossingen kunt u ook direct schakelen met Maaike Hellingman-van Hooidonk.

Waardeer deze post:

(No Ratings Yet)