Monique Schumans naar Wepublic en wordt senior adviseur

Monique Schumans is bij Wepublic gestart als senior adviseur. Hiervoor was Monique respectievelijk lobbyist voor de provincies Gelderland en Overijssel, Communicatiemanager bij Estro Kinderopvang en Manager Public Affairs bij Nuon. Bij Wepublic richt zij zich op vraagstukken met betrekking tot public affairs en stakeholdermanagement. De expertise van Monique Schumans sluit naadloos aan bij de expertise van Wepublic.

Monique Schumans over haar overstap naar Wepublic: “Ik kijk er enorm naar uit om vanuit Wepublic een groot aantal klanten te mogen adviseren. Juist in deze tijd. Organisaties komen steeds meer onder een vergrootglas te liggen en issues volgen elkaar razendsnel op, Ik ken het team van Wepublic al goed vanuit de klantzijde. Ik bewonder de innovatiekracht en aandacht voor digitale tools van het kantoor – denk aan de Stakeholder Intelligence Monitor – en verheug me op de samenwerking.”

Mark van den Anker partner bij Wepublic is blij met de komst van Monique: “Monique is een echte professional. Haar komst is zeer welkom in een periode waarin het belang van public affairs alleen maar groter wordt. Monique is een inspirerende versterking voor het groeiende team van Wepublic. Ze brengt, naast een sprankelende persoonlijkheid en relativeringsvermogen, ervaring mee vanuit zowel het bedrijfsleven als de overheid.”

Wepublic: bouwen aan vertrouwen in de publieke arena

Sinds de oprichting van het kantoor in 2013 heeft Wepublic een snelle groei doorgemaakt. Het bureau met vestigingen in Amsterdam en Den Haag telt nu bijna 35 medewerkers. Wepublic houdt zich bezig met consulting, interim management en intelligence op het gebied van reputatie, communicatie en public affairs. De adviseurs van het bureau bouwen aan vertrouwen in de publieke arena waar reputatie en perceptie steeds belangrijkere factoren zijn.

Meer weten?

Neem vooral contact op met Monique Schumans of Mark van den Anker.