Het Strategisch Communicatie Frame van Wepublic-partner Frank Körver en Betteke van Ruler nu te koop

Een goede strategie is van cruciaal belang, maar de ontwikkeling ervan moet sneller en interactiever. Frank Körver benadrukt: “Op dikke rapporten en tijdrovende processen zit niemand te wachten. Het gaat om de essentie. Op welke manier ga jij het verschil maken? Wat is je focus? Met focus meer impact.”

Het boek Het Strategisch Communicatie Frame introduceert een praktische methode voor het ontwikkelen van een effectieve strategie. Het Strategisch Communicatie Frame helpt je om de juiste keuzes te maken. Keuzes die belangrijk zijn voor jouw organisatie, klant of project. Het schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is. Die keuzes maak jij. De methode helpt je om de béste keuzes te maken.

Het Strategisch Communicatie Frame willen Frank Körver en Betteke van Ruer je dwingen om na te denken over jouw visie op communicatie, over je doelen en over hoe je die doelen wilt gaan realiseren. Het maakt continu inzichtelijk waar je naartoe werkt en of je nog steeds met de goede dingen bezig bent. Als een van je keuzes niet meer relevant blijkt te zijn heeft dat meestal gevolgen voor je andere keuzes. Strategievorming is een dynamisch proces dat voortdurend aandacht behoeft.

Dit boek laat zien wat het belang is van een goede strategie en het helder weergeven daarvan. Vanuit een stevige theoretische basis maar met volop aandacht voor de praktijk. Het staat vol relevante inzichten, praktische tips en interessante columns van toonaangevende communicatiedirecteuren.

Het boek is een hulpmiddel voor ambitieuze professionals die met communicatie het verschil willen maken.

Zie ook: www.strategischcommunicatieframe.nl

Aan de slag met het Strategisch Communicatie Frame of strategieontwikkeling? Neem vooral contact op met Frank Körver.