GKSV zoekt sprankelende en ambitieuze junior adviseur

GKSV is op zoek naar een junior communicatieadviseur die een enthousiaste en actieve bijdrage gaat leveren aan de groei van ons kantoor. Je wilt je verder ontwikkelen als adviseur maar krijgt ook energie van programma- en projectmanagement. Bij voorkeur heb je al enige werkervaring aan advies- of opdrachtgeverszijde en heb je je naast je werk of tijdens je studie op bijzondere wijze onderscheiden. Verder hechten we grote waarde aan een positieve en can do-mentaliteit, een zelfstandige en zorgvuldige manier van werken en een academisch werk- en denkniveau.

Wat krijg je ervoor terug? Bij GKSV kun je rekenen op interessante opdrachten, toonaangevende klanten en een groot netwerk in binnen- en buitenland. GKSV is een jong, groeiend en bloeiend bedrijf waar je veel ruimte krijgt om aan je eigen ontwikkeling te werken. Je kunt rekenen op een steile leercurve. Bovendien kom je terecht in een hecht team van adviseurs die met plezier met hun vak bezig zijn. En natuurlijk biedt GKSV goede arbeidsvoorwaarden.

De v/m waar wij naar op zoek zijn,

• heeft een streepje voor bij de klant, weet met enthousiasme en drive te overtuigen
  • heeft voldoende inhoudelijke bagage om op junior niveau een rol van betekenis te spelen bij strategische trajecten
  • beschikt over degelijke projectmanagement skills; je moet in staat zijn om programma’s als The Kitchen (met behulp van partners) in grote mate zelfstandig te runnen
  • is hands on en actiegericht, een harde werker die op tijd gas terug kan nemen als dat nodig is
  • is een gezellige collega die beschikt over humor en relativeringsvermogen

Bovendien matcht de ideale kandidaat met onze kernwaarden

• strategisch
  • ondernemend
  • fun to work with
  • authentiek
  • resultaatgericht

Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op met Arnoud Verhage. Wil je meer weten over hoe het is om als adviseur te werken bij GKSV, dan kun je contact opnemen met Benjamin van Es of Charlotte Bouman.