GKSV verhuist naar de MediArena

GKSV groeit en bloeit. Twee jaar na onze oprichting is het dan ook tijd om te verhuizen naar een groter, moderner en inspirerender pand.
In februari bestaat GKSV twee jaar. In die twee jaar is er veel gebeurd en tegelijkertijd is er ook veel hetzelfde gebleven. Wat in ieder geval niet is veranderd, is onze focus op kwaliteit en impact. We geloven in de toegevoegde waarde van strategische communicatie en public affairs en in het samen met klanten werken aan oplossingen die het verschil maken. Een grote verscheidendheid aan organisaties schakelt ons in om te werken aan uitdagende en vaak complexe vraagstukken. En aan inhoud blijven we door middel van bijvoorbeeld onderzoek, publicaties en roundtables ook veel aandacht besteden. Wat trouwens ook niet veranderd is: we hebben nog steeds veel plezier in ons werk.
Tegelijkertijd is er ook veel wél veranderd. We begonnen op 1 februari 2013 met vier man. Per 1 februari telt GKSV 8 professionals; op die dag verwelkomen we een nieuwe collega (meer informatie volgt). Ook start dan een stagiair die voor ons onderzoek gaat doen naar ‘societal campaigning’. En door het groeiende aantal klanten zijn we hard op zoek naar verdere (senior) versterking. Mede door onze samenwerking met het Interel-netwerk werken we bovendien meer dan voorheen aan vraagstukken met een internationaal karakter.
Kortom, geen dag is hetzelfde. En zo hebben we het graag. GKSV groeit en bloeit.
Nieuw adres: MediArena 9
In het kader van die groei hebben we besloten om te gaan verhuizen naar een groter en moderner kantoor. Ons nieuwe adres: MediArena 9, 1114 BC Amsterdam (Duivendrecht). De MediArena is een modern pand met veel ruimte, volop parkeermogelijkheden, de modernste vergaderfaciliteiten (ook grote groepen) en met inspirerende bedrijven zoals onder meer Endemol. Niet onbelangrijk, de koffie in de bar en de lunch in het restaurant smaken bijzonder goed.
Voor de route verwijzen we je naar onze website: www.gksv.nl/contact.