GKSV lanceert nieuw concept: Inhouse

U kent GKSV als adviesbureau in communicatie, reputatie en public affairs. En/of van initiatieven als The Kitchen, de Audit of de Stakeholder Intelligence Monitor. Vanuit onze continue drive om waarde te creëren voor onze klanten, voegen we daar nu Inhouse aan toe. GKSV heeft de afgelopen jaren laten zien snel ervaren professionals naar voren te kunnen schuiven die goed aansluiten bij het gewenste profiel. Met Inhouse spelen we in op de toenemende vraag naar specialisten van niveau. Inhouse is een goede oplossing als ervaring en kwaliteit vereist is bij belangrijke vraagstukken rond communicatie, reputatie en public affairs, bijvoorbeeld:
  • Change, reorganisatie en transformatie
  • Fusies, overnames, joint ventures
  • Managen van strategisch gevoelige issues en crises
  • Vlottrekken van vastgelopen trajecten
  • Tijdelijk managen van communicatieafdelingen, PA-afdelingen of projectteams
Meer weten? Kijk op onze website of neem contact op met Arnoud Verhage of Peter Stroink

Waardeer deze post:

(No Ratings Yet)