GKSV bouwt intelligence positie verder uit met drie young professionals

GKSV heeft met de komst van Marcelle Verhoeven, Roel Dijkstra en Jonathan Seib haar dienstverlening op het gebied van intelligence verder versterkt. Naast intelligence kent GKSV ook de pijlers consultancy en interim management.

Met het aannemen van de drie young professionals speelt GKSV in op een groeiende behoefte bij klanten aan onderzoek, data-driven consultancy en dieper inzicht in stakeholders. Zo voert GKSV veel stakeholderonderzoeken en krachtenveldanalyses uit voor klanten, maar worden ook innovatie producten ontwikkeld als de Communicatie Management Benchmark (samen met TU Delft), Spinbuzz (app voor stakeholdermanagement) en de geavanceerde  Stakeholder Intelligence Monitor (SIM). SIM is in korte tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende tools in Nederland voor het monitoren van de politieke en maatschappelijke actualiteit.

Met de komst van Marcelle, Roel en Jonathan staat er vijf jaar na de oprichting van GKSV  een team van circa 20 professionals klaar om klanten te helpen bij het vinden van oplossingen voor vaak complexe vraagstukken op het gebied van reputatie, communicatie en public affairs.

Meer informatie? Neem contact op met Maaike van Hooidonk.