De impact van de EU-verkiezingen op het zakelijke landschap

De aankomende EU-verkiezingen beloven belangrijke verschuivingen binnen het Europees Parlement. Wat betekent dit voor de zakelijke wereld? Deze ontwikkelingen kunnen kansen bieden, maar brengen ook onzekerheden met zich mee.

Navigeren door nieuwe wetgeving en beleid
De EU-verkiezingen zijn cruciaal voor het bedrijfsleven, omdat ze de toekomstige koers van EU-beleid en -reguleringen bepalen. Veranderingen in de EU-wetgeving kunnen invloed hebben op alles van milieustandaarden en handelstarieven tot aan digitale privacy en arbeidsrechten. Voor bedrijven betekent dit dat zij snel moeten kunnen inspelen op nieuwe wetten en beleidsrichtlijnen om competitief en compliant te blijven.

Tijdens het aanstaande webinar, “EU Elections: Navigating a Shifting Landscape of Opportunities for Stakeholders” georganiseerd door SECNewgate,┬ázullen vooraanstaande experts en beleidsmakers hun inzichten delen over hoe bedrijven zich kunnen voorbereiden op de verwachte veranderingen.

De sprekers:

• Sen. Mario Mauro, voormalig vicepresident van het Europees Parlement;