De COVID-19 monitor: u beschikt snel over juiste informatie over het coronavirus

(leestijd: 30 seconden)

Momenteel wordt het nieuws beheerst door het coronavirus (COVID-19). Communicatieafdelingen moeten volop aan de bak. Sommige klanten van ons maken zich zorgen; de organisatie en sector kan erdoor geraakt worden. Andere klanten relativeren de impact.

Er blijkt in ieder geval grote behoefte te zijn aan juiste en concrete informatie op basis waarvan de juiste besluiten genomen kunnen worden. Vanuit die behoefte heeft Wepublic de COVID-19 monitor ontwikkeld.

Deze monitor is een praktische manier om snel zelf op de hoogte te zijn en de organisatie te informeren over de meest recente updates rondom het coronavirus.

Wij houden honderden bronnen in de gaten en filteren alle informatie op datgene wat voor jullie belangrijk is. Onze berichtgeving is anders dan berichtgeving via het nieuws. Met onze monitor (400 excl. BTW per maand) heb je voortdurend een up to date, integraal overzicht van wat alle stakeholders in het Nederlandse publieke domein aangeven over dit onderwerp.

Meer informatie over de COVID-19 monitor vind je hier.

Interesse in de monitor? Stuur een berichtje naar Gijs Petter. ([email protected])

Dit vindt u wellicht ook interessant: