Stakeholder Intelligence Monitor hoog gewaardeerd door gebruikers

Wepublic streeft continu naar de hoogste klanttevredenheid. In dat kader hebben we onlangs onze gebruikers gevraagd naar hoe tevreden ze zijn met de Stakeholder Intelligence Monitor (SIM). De respondenten geven aan zeer tevreden te zijn en geven de SIM het gemiddelde rapportcijfer 7,8.

De SIM informeert gebruikers over de voor hen relevante politieke en maatschappelijke ontwikkelingen. Daarvoor kunnen ze persoonlijke voorkeuren kiezen als het gaat over de onderwerpen en de frequentie waarop ze geïnformeerd willen worden.

De overgrote meerderheid van de ondervraagden geeft aan dat de intelligence die wij leveren dagelijks wordt gelezen en van cruciaal belang is bij hun werk.

 

Organisaties die de SIM afnemen doen dat vooral voor de bewaking van hun reputatie, positionering en belangenbehartiging. Met de SIM hoeven gebruikers niet meer te gaan zoeken naar wat voor hen individueel belangrijk is.

“Kwaliteit van de berichtgeving is prima. Het is veel informatie en daardoor zijn vooral die weekoverzichten ook heel plezierig: kom je er door de week even niet aan toe, is eens per week een fijne aanvulling.”

De door onze adviseurs geschreven samenvattingen bij elk bericht wordt gezien als onmisbaar in de dienstverlening in het digitale tijdperk. Ook de slim gegenereerde dag en weekoverzichten worden goed door onze gebruikers gewaardeerd.

SIM: een intelligente samenwerking tussen IT, kennis en ervaring

De Rijksoverheid, het parlement en maatschappelijke stakeholders zijn altijd in beweging en produceren dagelijks een grote informatiestroom. Het kan daarom een uitdaging zijn om op de hoogte te blijven van de meest belangrijke ontwikkelingen in uw gebied. De SIM is een intelligente samenwerking tussen IT, kennis van onze analisten en de ervaring van onze adviseurs. Daardoor zijn wij in staat om grote hoeveelheden informatie snel, efficiënt en begrijpelijk te ontsluiten en behapbaar te maken voor elke organisatie.

“Complimenten voor de uniforme opbouw van de berichten. Dit vergroot de leesbaarheid en helpt om snel te scannen op relevantie en eventuele achterliggende stukken.”

Van 1 gebruiker tot 900 gebruikers: elke gebruiker kan zijn eigen voorkeuren in frequentie en breedte van berichtgeving van de SIM aangeven.

Meer dan 80% van onze gebruikers geeft aan erg tevreden te zijn met de snelheid van onze berichtgeving. Daardoor worden zij niet verrast onverwachte politieke ontwikkelingen. Een belangrijke tool voor een goede informatiepositie en onmisbaar voor succesvolle beleidsbeïnvloeding.

Verbeteringen in 2019

Wepublic werkt continu aan het optimaliseren van de SIM zodat deze zo goed mogelijk aansluit op de wensen van de klant. Feedback van klanten wordt daarom ontzettend gewaardeerd. Zo zullen we in 2019 onder andere de gebruiksvriendelijkheid van ons product verder verbeteren.

Ook gaan we onderzoeken hoe we de steeds grotere stroom politieke berichtgeving nog overzichtelijker kunnen aanbieden. We zetten daarbij in op Artificial Intelligence en gaan naar onze User Experience kijken.

Meer weten over de Stakeholder Intelligence Monitor, of gratis op proef proberen hoe ons product werkt? Neem dan contact met ons op.

Benjamin van Es is senior adviseur en manager Stakeholder Intelligence bij Wepublic en is met het team continu bezig met het verbeteren van de Stakeholder Intelligence Monitor.

Waardeer deze post:

(1 votes, average: 5,00 out of 5)